    From: "Mirek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania ciągu pieszo-rowerowego?
    Date: Thu, 8 Jan 2009 09:32:54 +0100

    Witam, to ja mam kolejne pytanie. Moja droga (miejska) nie jest drogą
    utwardzoną. Niejednokrotnie domagalismy się od miasta utwardzenia tej drogi,
    bezskutecznie.
    Sam ułożyłem więc wzdłuż mojej posesji rząd płytek chodnikowych, abym mógł
    przejść suchą nogą np. do sąsiada.
    Czy w obecnej chwili straznik miejski może wlepić mi mandat za
    nieodśnieżenie "chodnika"??
    Tak naprawdę chodnika tam nie ma, miasto nas olało, więc myślę, że nie może
    wymagać odśnieżania.
    Mirek