  • Data: 2003-06-26 11:16:04
    Temat: Re: Obowišzki Sšdu a powoda
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93A66F3F8C8A7602777@127.0.0.1...
    > A jesli opieszałosc Sadu doprowadzi do tego, że moje roszczenie stanie
    > sie praktycznie bezsasadne (bo pozwany zbankrutuje?)

    To może oznaczać, że nie zastosowałeś wszystkich środków umożliwiających
    dochodzenia swych praw.
    Możesz zwrócić się do sądu z wnioskiem w trybie art. 730 kpc i nast. o
    wydanie zarządzenia tymczasowego w celu zabezpieczenia roszczenia. Takie
    zarządzenie sąd musi wydać w ciągu miesiąca.

    Zawsze też pozostaje skarga do Trybunału w Strasburgu. Polska przegrywa tam
    notorycznie właśnie ze względu na opieszałość wymiaru sprawiedliwości.

    Pozdrawiam,
    Washko