    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Sun, 28 Apr 2013 20:33:24 +0200
    <kl61ql$3am$1@news.task.gda.pl> <kl62hs$a75$1@node2.news.atman.pl>
    <kl641k$a9k$1@news.task.gda.pl> <kl7uaa$hrr$1@node2.news.atman.pl>
    <51779363$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl860e$5vr$1@node1.news.atman.pl>
    <51779e39$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87h9$765$4@node1.news.atman.pl>
    <5177a260$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8833$ric$2@node2.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1304242357100.632@quad>
    <klgeu1$g6$1@node1.news.atman.pl>
    <517be8c8$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <klgqlc$hh4$1@node2.news.atman.pl>
    <517bf9b1$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <klgud2$gcg$1@node1.news.atman.pl>
    <517c055b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <klh240$p7d$1@node2.news.atman.pl>
    <517cd555$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kliul6$ij6$1@node2.news.atman.pl>
    <517d496e$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljjpt$7n5$1@node2.news.atman.pl>
    <517d6484$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ano. Finansowe. Beton im na drzewach nie rośnie. Budowa takiej studni to
    > bodajże 2000 ojro czy jakoś tak. Ale dla nich to majątek.

    Tylko że większość tej sumy to robocizna. Taki "nieistotny" detal".

    [ciach]

    > koczownicze. Z dwóch powodów. Raz -- za karę za odwrócenie się od Boga.
    > Dwa -- w oczekiwaniu aż zło i zgnilizna moralna wśród narodów w Ziemi
    > Obiecanej dojdzie do takiego stopnia, że nie będzie to złem ich podbić i
    > wytępić.

    Tia... Żydzi zrobić holokaust - dobry uczynek!

    > A jakie jest podstawowe, skoro kawałek mięsa był w PRL luksusem.

    Zapewniające dość kalorii i innych składników by zdrowo żyć i pracować.
    I z tym, pomijając wczesny okres powojenny, nie było problemów.

    > A tam, ja smak tego sera mam w pamieci do dzisiaj, a nie umiem takiego
    > namierzyć. Może działa syndrom króla zajadającego ziemniaki z ognia...

    Było obrzydliwy. To zdaje się był typowy amerykański "przetwarzany ser".
    Generalnie jest to wyrób seropodobny.

    > Zresztą jakbyś głodował, to byś i ty wpierdalał z radością ten ser.

    No właśnie - nie głodowałem. I w tym tkwi sęk.

    > Poza tym, pomoc dla Afryki nie polega tylko na dostarczaniu żywności.

    Nieistotne. Skoro nie potrafią się sami wyżywić, to mają zbyt dużą
    populację.

    > Aż będzie na tyle silny, żeby samemu sobie poradzić.

    Mhm. A trwa to już ile lat?

    > Nie pisałem.

    Pisałeś.

    > ta wiedza jest bezużyteczna. Nie daje jeść ani pić ani nie pozwala
    > rozwijać nauki.

    I znowu brednie opowiadasz. Problem z głodem i edukacją wynika ze zbyt
    wielkiego przyrostu w stosunku do dostępnych zasobów.

    Dziesięciorga dzieci nie wyżywisz ani nie wyedukujesz, a na dwójkę
    spokojnie starczy.

    > A do tego, sami jej w buszu nie wyprodukują. Ja wiem, ty byś chciał,

    Oooo, zdziwił byś się.

    > żeby zamiast transportów z żywnością jechały transporty z pigułkami.

    Jak typowy fundziak popadasz w skrajności. Nie zamiast. Obok.

    [ciach]

    > No. Tak samo będę ,,lamentował'' , że moja rodzina się nie rozwija a
    > sąsiada tak i Kowalskich jest więcej niż Śmiejków. Co nie znaczy że chcę

    Rozwija??

    Ilość to nie jakość. Ponownie przypomnę te patologiczne rodziny, które
    mimo stada dzieci nie są lepsze od rodziny zdrowej, utrzymującej liczbę
    dzieci na rozsądnym poziomie.

    > tępić sąsiada, tylko że chcę rozwijać swoją rodzinę. Wyraźnie ci to już
    > wtedy wyjaśniałem i więcej nie będę, bo i tak chyba nie pojmiesz kręgów
    > miłości.

    Tych, które każą i pozwalają ci dokonać genocydu na polecenie faceta w
    wymyślnym stroju? Zgadza się, takich nie pojmuję.

    Nie wykręcaj się.