    Date: Sun, 28 Apr 2013 20:11:21 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl> <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304231513411.3476@quad> <kl637r$80v$1@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304231943090.3476@quad>
    <51778beb$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304242249250.632@quad>
    <5178dead$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304252215360.3740@quad>
    <517b9ae3$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <klg6n2$tsp$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 27.04.2013 11:45, hiki o! pisze:

    > ojjj, uderzyles w strune ktora powoduje u mnie wkuwienie

    I nie będę wcale się akurat spierał, że TU AKURAT W TYM WĄSKIM
    FRAGMENCIE nie masz racji.

    > 600 milionow w 2012 roku za premie dla urzedznikow... gdzies widzialem,
    > ze 98,6% urzednikow dostalo premie...

    Z drugiej strony wiele zakładów kapitalistycznych też stosuje technikę,
    że premia jest po prostu kawałkiem wypłaty a nie nagrodą za osiągnięcia.
    I wtedy nic dziwnego, że większość dostaje. Nie dostają np. ci co
    chorują albo są na urlopie jakimś bezpłatnym albo coś w ten deseń.

    > WOŚP - zebrał az 50 milinów...
    > 12 razy mniej, niz premie urzednikow.

    Pytanie czy to były premie-nagrody dodatkowe, czy po prostu część
    wypłaty i jakby im podnieść zasadniczą o te kwoty to mieliby 0% premii
    (tylko wtedy nie można by polecieć po premii tym, co zasługują na karę).

    > wystarczylo by 10% mniej dostali urzednicy a kasa poszla na potrzeby
    > obywateli i byloby wiecej dobra niz z WOŚP.

    No wiesz, wystarczyłoby żeby wszystkim obywatelom pobrać 5% z wypłaty, a
    by się zebrało jeszcze więcej :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek