    From: "MR" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Notariusz - czy opłaty zawsze takie same
    Date: Mon, 15 Apr 2002 03:04:04 +0200

    Źle interpretujesz ten przepis. Nie wolno notariuszowi oferować klientowi
    niższych cen w celu przyciągnięcia go, ale przecież klient sam może
    zaproponować niższą cenę, a notariusz może się na to zgodzić. Wilk syty i
    owca cała.
    Zachęcam do negocjowania wynagrodzenia z notariuszem. Naprawdę warto,
    zwłaszcza przy dużych transakcjach. W przypadku rozpuszczonych,
    wielkomiejskich notariuszy warto rozważyć możliwość załatwienia sprawy z
    notariuszem z prowincji. Z nimi łatwiej się dogadać.