eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)? › Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
  • Data: 2002-03-28 13:29:48
    Temat: Re: Nokia 8210 z ukryta wada (czy rzeczywiscie)?
    Od: "Sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zle zrobile
    powinienes przyjechac do olsztyna
    tu wymieniaja od reki
    :))

    sqra


    > Kupilem 3 m-ce temu Nokie 8210. Niestety cieszylem sie nia krotko.
    > Okazalo sie ze, ma uszkodzony wyswietlacz. (niestety dopiero teraz
    > zorientowalem sie, ze temat tego modelu wielokrotnie poruszany byl na
    grupie
    > pl.misc.telefonia)
    > Oddalem telefon do salonu sprzedazy korzystajac z prawa gwarancji i przy
    > okazji sprzedawca poinformowal mnie, ze jestem jedna z wielu osob
    > reklamujacych ten model telefonu.
    > Od tego czasu minely 3 tygodnie. Telefonu nadal nia mam, poniewaz nie
    zostal
    > naprawiony.
    > Kiedy, telefonicznie poprosilem o przygotowanie nowego telefonu dla mnie
    > sprzedawca odpowiedzial, ze "Nie dostane nowego telefonu, najpierw
    poczekamy
    > na ekspertyze".
    > Oczywiscie przez caly czas place abonament a pozytku z telefonu nie mam.
    >
    > I stad moje dwa pytania.
    >
    > Pierwsze: Jak wyegzekwowac terminowa naprawe telefonu? (Rownie dobrze
    moglem
    > kupic samochod i czekac 3 tygodnie na naprawe)
    > Drugie: Czy nasze przepisy daja przyzwolenie na sprzedaz uszkodzonych
    > rzeczy?
    >
    > Oczywiscie o zerwaniu umowy z Idea nie ma mowy. W końcu telefon kupilem w
    > salonie a umowe podpisalem z dostawca usług telek. PTC Idea Centertel.
    >
    > prosze o odpowiedz (zwlaszcza na pierwsze pytanie), drugie (opcjonalnie)
    > pozdrawiam,
    > mb
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1