eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-13 12:51:43
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Feb 2023 11:28:27 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Mylisz - moim zdaniem. W wypadku śmierci łóżeczkowej, jeśli lekarz nie
    > wystawi karty zgonu też by trzeba prowadzić postępowanie karne. To nie
    > jest wymysł jakiegoś policjanta tylko niezałatana od lat luka w prawie.
    > Brakuje nam przepisów co zrobić, jak z jednej strony lekarz nie może
    > wystawić karty zgonu (bo nie zna przyczyny zgon u), a z drugiej strony
    > nie ma realnych podstaw by sądzić, ze doszło do przestępstwa.

    A propos - kto was wezwie?
    Bo rodzice zakladam ze pogotowie wezwą, pogotowie przyjedzie, albo i
    nie (do trupa nie przyjezdzają), jak przyjedzie, to lekarz pomysli
    podobnie ... i co dalej?

    No ale niech w koncu policja i prokurator przyjedzie ... czy trzeba od
    razu matce zarzuty stawiac?
    Teraz ci nie przeszkadza, jak sie matka bedzie czula przez pol roku,
    czy rok, do czasu umorzenia śledztwa?

    Zaraz tam po rozwodzie - ile razy czytalem, jak to dzielna policja
    zatrzymała pijaną matke czy babcie z dzieckiem ...

    > Dokładnie. A ja znam sytuacje, gdzie po kolizji sprawca wracał do domu z
    > mandatem, a pokrzywdzony szedł do aresztu, bo był nietrzeźwy.

    No ale to prawidłowo i lege artis ... zaraz ... mogliscie mandat
    wystawic bez zeznan pokrzywdzonego?
    A zeznac nie moze, bo nietrzezwy.

    J.