eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-13 12:31:41
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Feb 2023 11:38:17 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Nie czuję się tu specjalistą. Pamiętam, ze omawiając wówczas sprawę w
    > gronie mądrych ludzi padł właśnie argument, ze na dobrą sprawę tego się
    > wykryć nie da.

    Ja tez nie specjalista, ale wydaje mi się, że sie da.
    Musi byc stężenie tego potasu tak wysokie, ze organizm
    przestanie działać. Co powinna zwykla analiza krwi wykryc,
    tzn "elektrolitów".

    Tylko ... nawet jak wykryjesz, to nie wiadomo kto podal.
    A moze nikt nie podał, tylko organizm sam do tego doszedl.

    Nawiasem mowiac - google na kopii strony pokazuje
    LD50 117 mg/kg (mysz, dożylnie)

    A ze strony ktos te informacje usunął
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Chlorek_potasu

    po angielsku
    LD50 2600 mg/kg (oral, rat)

    spora rozbieznosc ... no to moze po smierci rozejdzie sie z krwi do
    reszty organizmu, i bedzie "lekko podwyzszony poziom".

    J.