eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-03 01:48:13
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiadomo, że niekoniecznie tak jest, ale akurat pomysł, żeby dziennikarz
    > miał czekać na "feedback" z służb to jest de facti kneblowanie.

    Ja im nie zabraniam pisać, tylko niech sygnalizują, ze to są domysły i
    tyle. Bo części ludzi wydaje się, że to są fakty.

    > Ponieważ dyskusja wyszła od zniesławienia, to widzę to trochę tak jak
    > ochronę wizerunku. Jesli ktoś jest osobą publiczną to powinien liczyc
    > się z zainteresowaniem dziennikarzy, czy to odnosnie samego siebie, czy
    > też tego co się plecie. Zwykłych osób w sposób oczywisty to nie dotyka.
    > Błędy/nadużycia były są i będą. Osobą publiczną być nie trzeba.

    Tu nie chodzi o jakieś błędy / nadużycia. U mnie na lokalnym "rynku" oni
    piszą po prostu regularnie głupoty. Te lokalne portale piszą wszystko,
    co im podrzucisz emailem i nawet się nie zastanawiają, czy to jest w
    ogóle realne.

    --
    Robert Tomasik