eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Tue, 31 Jan 2023 12:04:28 +0100
    <63d62d7a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <63d68082$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZECBL.3399738$f0c6.2225112@fx10.ams1>
    <63d6fa84$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <iUDBL.2326723$wkZ5.843711@fx11.ams1>
    <63d8024d$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <tr90g9$5mg$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <63d80709$0$19604$65785112@news.neostrada.pl>
    <tr918v$5me$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <63d81422$0$9604$65785112@news.neostrada.pl>
    <tr95tf$ajp$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <19hvkhm3wwyo6.gjxj0pm06ryc$.dlg@40tude.net>
    <63d83d84$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <w9dihxwn92t2$.1vkz8cwsotbfq$.dlg@40tude.net>
    <63d84104$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <63d8e741$0$9603$65785112@news.neostrada.pl>
    <11wt9ktg508km$.1lzqrrj3dc5yb.dlg@40tude.net>
    <63d8f0d6$0$9603$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 11:43:34 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale nie ma w kodeksie karnym przestępstwa "śmierć". Śmierć nie jest
    > zabroniona.

    No to nie narzekajcie na przepisy, albo proscie o zmiane.

    > A nie zauważył, że się przedawniło? Niezawisłość nie do końca jest
    > synonimem nieogarnięcia.

    > I czego ode mnie oczekujesz w tej kwestii? Poza konstatacją, że bardzo
    > kogoś chciano skazać, a jak już nawet nie za pobicie, to w związku z
    > pobiciem.

    Ale pisales
    "Czyli, jeśli nie ma dowodu na morderstwo, to absolutnie wykluczamy,
    by to nie było morderstwo, tylko prowadzimy postępowanie w kierunku
    zacierania śladów. Bardzo nowatorska koncepcja."

    Jak widac nie taka nowatorska.

    > Czyli sąd drugiej instancji uznał, ze te przesłanki nie zachodzą.

    Tak by wypadalo to rozumiec.

    > A sądził jakiś w ogóle?

    O tak, chyba ze wolisz wersje "skazal 4 przestępców-Policjantow".
    A moze nawet bedzie Policjantow-mordercow.

    > Ależ oczywiście, że dostrzegam. Mądrzy ludzie wiedzą, że nie wiadomo,
    > jak było, zaś mądrzy inaczej na tej podstawie wyciągają wnioski.

    No i Kosciuk ma przechlapane, sąd mu niedzwiedzią przysluge
    wyswiadczyl i sasiedzi moga na niego pluc :-)

    J.