eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Data: 2007-10-09 23:21:31
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    > Wada ZAWSZE musi być "fabryczna" czyli nawet po 6'ciu miesiącach musi
    > istnieć zwiazek przyczynowy pomiedzy usterką (tym co widać, że się
    > popsuło) a jakimś błędem/wadą tkwiącym w towarze już w momencie kupna.
    > 1. Przykład niezgodności: pękła ośka bo producent zastosował nieodpowiedni
    > materiał. Do 6ciu miesięcy, sprzedawca ma udowodnić, że z ośką było
    > wszystko ok, po 6ciu, kupujacy, że coś było nie tak z ośką od poczatku.
    > 2. Przykład braku niezgodności: pękła ośka bo kupujący ją za mocno
    > dociążył.

    Ok ok, ale JAK konsument ma udowodnić, że wada nie wystąpiła z jego
    winy? Pisemne zaświadczenie? Ocena rzeczoznawcy? Biegły sądowy?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1