    From: "fart" <a...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Date: Fri, 25 Jan 2013 07:52:23 +0100

    Samse
    możesz piec ciasto na podbudowie kału mysiego
    jeśli samse to jesz, Twoja sprawa.
    Samse możesz nawet dla własnego widzi misię posypywać to kozimi bobkami.
    Możesz tym częstować znajomych.
    Na rynek wprowadzać tego nie możesz.

    Jeśli chcesz wprowadzić do obrotu produkty spożywcze, to dupa, musisz
    spełnić wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i rozporządzenia 851.
    To akurat wydaje mi się słuszne.
    Wielokrotnie widziałem w jakich warunkach przygotowywano "potrawy" do
    konsumpcji.

    Osobiście mam inne zdanie.
    Uważam, że powinna być wolna amerykanka, ale za zatrucie ludzi ..... klient
    nie powinien z pierdla wyjść do końca życia i pracując tam powinien płacić
    za odszkodowanie zatrutym.

    Pozdrawiam
    fart

    Użytkownik "AndrzejS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/sanepid-
    z-policja-na-tropie-nielegalnych-ciast,1,5403384,reg
    ion-wiadomosc.html