    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Thu, 18 Aug 2011 22:56:44 +0200

    gacek wrote:

    > Może i ktoś w serwisie popełnił błąd, za który zapłacą. Może chcą
    > ciebie wycyckać na 150zł.
    >
    > Ale jeśli naprawa aparatu kosztowała te 340 zł (np. 200+godzina
    > pracy+marża), to ty korzystasz na czyimś błędzie i tyle.
    >
    > Nie zapłacisz więcej?
    > To nie to, że wybroniłaś się przed próbą oszustwa, tylko wykorzystałaś
    > czyjś błąd żeby wyciągnąć stówę.

    jeśli cena została ustalona na 190 to uchroniła sie przed naciągaczami.

    prawdopodobnie pracownik serwisu miał dzwonić ale zapomniał i wciska teraz
    szefowi kit "napewno dzwoniłe i sie zgodziła" bo szef chce go obciązyć
    kosztami naprawy.

    Smutne ale czasem za blędy sie płaci. Każdy poważny przedsiębiorca ma tego
    świadomość