  • Data: 2004-12-14 18:03:33
    Temat: Re: Nieszczęsny spadek
    Od: "darek" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniamin" napisał:

    > Załóż sprawę w sądzie. Otrzymasz swoją część spadku. Sprzedaj swoją część
    > wujkowi za cenę zaległości podatkowych i innych swoich kosztów, spłać je i
    > po kłopocie. Jeśli rzeczywiście chcesz oddac wszystko wujkowi.

    Dzisiaj kontaktowałem się z wujkiem i wygląda mi na to, że "groszem nie
    śmierdzi".
    Więc raczej nie kupi części, którą otrzymam po sprawie w sądzie.

    Zapytam jeszcze o dwie sprawy:

    1. Czy w momencie jak sprawa zostaje skierowana do egzekucji to poborca
    podatkowy "wchodzi" na hipotekę nieruchomości, której dotyczy sprawa czy na
    przykład na moją pensję lub mój samochód? Zaległości to ok 600 zł + %

    2. Jeżeli jestem właścicielem w 1/4 to odpowiadam za dług w całości czy
    proporcjonalnie do udziałów? Urząd upomina się o cały podatek wraz z
    odsetkami.

    Liczę na waszą pomoc.

    Pozdrawiam,

    Darek