  • Data: 2008-09-07 09:10:33
    Temat: Re: Nieoficjalne forum
    Od: " autor" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podlacze sie. Jak zalatwiasz sprawe ochorny danych osobowych?
    > Wg GIODO IP samo w sobie jest dana osobowa, a IP+mail+nick
    > to juz zestaw piorunujacy. Co za tym idzie wymagane sa zebezpieczenia
    > 3. stopnia i zgloszenie do GIODO. 99% hostingow nie spelnia
    > nawet wymagan podstawowych.
    > Wszyscy olewacie do 2 lat za pretami, czy jest jakis magiczny prosty
    > sposob
    > zeby sie nie przejmowac :) ?

    serwer dedykowany w OVH + potwierdzenie powierzenia przetwarzania danych w
    postaci przechowywania w zakresie objetych regulaminem swiadczenia uslugi.
    Ja to przerobiłem. Co prawda nie dzwonie do giodo i nie pytam czy wniosek mój
    zatwierdzili, zgłosiłem w ciągu 2 tygodni i mam generalnie reszte w
    dupie,rozczarować się nie chce :)

    K.