  • 1. Data: 2004-10-31 22:06:00
    Temat: Re: Nielegalne posiadanie broni....
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "ksystem" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:8e39a877.0410291431.50730f6@posting.google.com.
    ..
    > Załozmy hipotetycznie ze posiadam nielegalna bron palna (powiedzmy
    > pistolet 9mm). Podczas proby napadu na mnie przez powiedzmy 3
    > huliganow uzywam tego pistoletu na ulicy w celu samoobrony. Goscie
    > zostaja ranni ale nie prowadzi to do stalego kalectwa. Ile lat dostane
    > ? Zakladam ze byli przy tym swiadkowie.

    Zgodnie z kodeksem karnym art 263 §2 - od 6 m-cy do lat 8.

    Za mało danych odnośnie tej "samoobrony". Za dużo gdybania trzeba by
    przeprowadzić aby odpowiedzieć na to pytanie.
    Wszystko zalezy od sytuacji.
    Przykładowo idziecie was trzech ulicą z trzema dziewczynami, masz przy sobie
    nielegalny pistolet 9mm. Z naprzeciwka idzie dziewięciu nieciekawych typków,
    gdy zbliżają się do was na odległość 2m jeden z nich rzuca text:
    - Wyskakuj z komóry, dawaj kasę.
    natomiast Ty wyciągasz gnata i strzelasz bez ostrzeżenia raniąc dwóch w udo
    bez naruszenia kości.

    Natomiast za dużo świadków PRZECIWKO, za mało świadków ZA Tobą

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl