  • Data: 2006-03-07 15:29:16
    Temat: Re: Niejawne postępowanie upominawcze...
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Czajkowska napisał(a):
    > Sąd, po zapoznaniu sie z moim pozwem i
    > materiałami, które mu przesłałam nakazał na posiedzeniu niejawnym, aby moj
    > były mąż zwrócił mi poniesione koszty. Ten jednak nie zgadza się z decyzją
    > Sądu i wniósł odwołanie. Uważam, ze jesli Sąd nie wniósł mojej sprawy na
    > wokandę i decyzję podjął bez naszego udzialu, to wszystko przemawia za tym,
    > ze moje żądania są słuszne.

    Źle uważasz. Jedyne co wynika z wydania nakazu (też niekoniecznie), to
    że żądania nie są bezpodstawne na pierwszy rzut oka.

    > Jak to ma się w praktyce? Czy po odwołaniu się
    > mojego męża jest szansa na to, ze decyzja Sądu nie będzie zmieniona?

    decyzji sądu już nie ma
    nakaz w postępowaniu upominawczym (a zapewne o tym piszesz), to w pewien
    sposób propozycja dla pozwanego
    nie przyjął jej wnosząc sprzeciw, więc nakaz stracił moc, a sprawa
    rozpoczyna się jakby od początku - w postępowaniu zwyczajnym

    KG