  • Data: 2018-08-14 11:18:49
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-08-18 o 07:26, Shrek pisze:

    > Ile czasu stało w PoRD, że kierując rowerem należy w razie potrzby
    > zatrzymać się, żeby ułatwic wyporzedzanie (stojącego pojazdu nie da się
    > wyprzedzić)? itd.

    Zanim się zacznie krytykować coś, warto to poznać. Zatrzymanie się na
    skutek przyczyn wynikających z warunków ruchu (tu nakazu przepisu) nie
    powoduje, że wyprzedzenie jest niemożliwe. Jeśli samochody stoją na
    skrzyżowaniu pod czerwonym światłem, to przejeżdżając obok nich je
    wyprzedzasz (przykłądowo, gdy jeden pas ma "zielone światło".