    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Date: Sat, 28 Jul 2018 18:14:24 +0200

    > Ale jak chcesz dowieść słuszności racji tej czy innej strony, skoro ani
    > Ty ani ja nie mamy żadnego wiarygodnego wglądu jak wyglądała całość
    > sprawy?

    A jak chcesz ocenić czy rację mieli Tutsi czy Hutu? Jak Tutsi wyrżneli
    wioskę Hutu albo na odwrót to była sucha wzmianka telewizji czy gazecie
    i już. Jak jest sezon ogórkowy i wąż biega nad Wisłą, to skąd wiesz czy
    on jest pod Warszawą, gdzie go szukają, czy pod Toruniem jak twierdzi
    Rutkowski. Tu miałeś czystą informację (policjanci użyli siły wobec
    demonstrantów) co wszytkie strony potwierdzają, ilustrację (rzeczywistą
    a nie poglądową) i nazwiska które się zgadzają (i aktywisty i
    policjanta). Gdzie tu manipulacja? W porównaniu do większości faktów
    prasowych informacja wręcz pierwszorzędnie obiektywna. Nie silę się
    wręcz na porównania z mediami publicznymi;)

    > I byli wk.. na policje i pewnie mega obiektywni?

    Ale jeszcze raz - zdjęcie się nie zgadza czy nazwiska? Bo jak się zgadza
    to gdzie tu problem?

    > Materiał to fragment całości.

    Zapewne masz rację - było z pewnością kadrowane - jak pewnie każde inne
    dostępne w mediach.

    > To nie jest odpowiedx na moje pytanie.

    No zdarzają się projekty o których najchętniej bym zapomniał, ale nie
    rzucam się jak wsza na grzebieniu, jak ktoś stwirdzi, że byłem w nie
    zamieszany. A skąd pytanie? Jak nikt mi nie przypisuje czynów których
    się wstydzę, to nie moge oceniać czy jak? Oceniam tego pana ze zdjęcia.
    Moje prawo. Czemu chcesz mi je odebrać?

    > Argument typu "a u was biją murzynów".

    Raczej nie. Bo murzyni wcale nie czują się pobici:P Spacerowicze się nie
    wstydzą obecności na demonstracjach i czują się zniesmaczeni, jak ktoś
    twierdzi, że to turyści nie manifestancji. To policjanci się wstydzą.
    Więc jak się wstdzą, to niech nie mają prestensji do innych, że mają
    powody do wstydu.

    Shrek

    Shrek