    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <606c7e96$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c87c4$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ca0b6$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d788b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dc236$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dd34c$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <606df2ae$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ee46a$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ee77a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ee8be$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <606eeb98$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Thu, 8 Apr 2021 15:00:48 +0200

    dyskusyjnych:606eeb98$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 13:27, J.F. pisze:

    >Nikt niczego tam nie zaliczał. Komendant Wojewódzki Milicji
    >Obywatelskiej miał pulę etatów i to, czy Kowalski pracował w SB, czy
    >MO
    >zależało od tego, gdzie był wolny etat, a nie co robił.

    Zaraz zaraz - z tego wynika, ze pracowal w MO, a w ramach tego MO to w
    SB, lub w "zwyklym MO".
    Przynajmniej w jakims tam okresie, gdy SB nie byla juz samodzielną
    sluzba ...
    No chyba, ze pracowal w USW.

    Poza tym czytam np ze w 1964 do SB przeniesiono z MO "pion
    paszportow", wiec jakies tam reorganizacje byly, i ktos mogl zaczac
    pracowac w MO i skonczyc w SB, mimo, ze ciagle robil to samo :-)

> [...]
    >jak
    >chcieli jakiegoś zasłużonego Milicjanta awansować, to równie dobrze
    >mogli go zawiesić w SB, choć on dalej był milicjantem. Na pewno wiele
    >osób chcących iść na szkołę oficerską tak trafiało na czas szkoły.
    >Musieli mieć etat oficerski, a pod koniec lat 80-tych nikt do SB już
    >nie
    >chciał iść, więc było sporo wakatów. Ludziom się wydawało, ze co za
    >różnica, gdzie wisi, skoro i tak rok jest na szkole. A potem przyszli
    >kretyni i z tych tabelek zaczęli wróżyć.

    I mimo powyzszego twierdzisz, ze w WUSW prawie na pewno zadnych
    "wywiadowcow SB" nie bylo ? :-P

    J.