    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <2...@g...com>
    <606864f8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c49be$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c6537$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c9a45$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c9f0c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d7a21$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d9434$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Wed, 7 Apr 2021 13:46:46 +0200

    dyskusyjnych:606d9434$0$509$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 11:23, J.F. pisze:

    >Próbuj dalej.
    >Było już to wytłumaczone parę miesięcy temu. Zarówno w artykułach,
    >jak i z relacji świadków, również przytoczonych w tych artykułach.

    A to napisz, szukal nie bede.

    >Wytłumaczę ci coś, co już ci tłumaczyłem wielokrotnie.
    >Po pierwsze, nie wszystko mogę podsumować "powrotu do zdrowia życzę",
    >bo sporo jeszcze zostało normalnych ludzi.
    >Po drugie, jak najbardziej szanuję poglądy innych, pod warunkiem, że
    >te poglądy zasługują na szacunek.
    >Nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy faszystowskie,
    >rasistowskie, homofobiczne, fanatyczno-religijne, poglądy, że można
    >znęcać się nad zwierzętami, bo nie mają duszy i nie przysługują im
    >żadne prawa,

    Nad zwierzetami nie mozna, a nad dziecmi poczetymi mozna ? :-)

    A mieso jesz ?

    A co np ze zwolennikami kotow, ktorzy uwazaja, ze zima musisz wpuscic
    bezpaskiego kota do piwnicy ?

    Ale czemu kotom trzeba pomoc, a szczury trzeba zwalczac?

    A komary to nie zwierzeta, czy im tez pozwalasz utoczyc ulamek kropli
    twojej krwi ? :-)

    >poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako Żyd,
    >albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk,

    Taa ... a jak obok ciebie rozerwie sie jakis imigrant ?

    >poglądy, że dzieci z in vitro to produkty.

    Ale od kiedy nie sa produktami?
    40 dni po polaczeniu jaja z plemnikiem :-)

    Ale co do tego 5G to jestes pewny ?

    J.