    From: "j_gorzkiewicz" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie pozwalajacy spac sasiad - POMOCY !!!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 13:08:40 +0200

    Użytkownik "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> napisał w wiadomości
    news:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E8967E03@jplwant0
    03.jasien.net...

    > Zakłócanie ciszy nocnej jest wykroczeniem. Oczywiście wniosek o ukaranie
    > może do sadu skierować policja, straż miejska, rozmaite inspekcje. Karą za
    > wykroczenie może być: areszt od 5 do 30 dni, grzywna od 20 do 5 tys. zł,
    > mandat. A najlepiej jak policje oprócz ciebie będą wzywac inni sąsiedzi.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |
> [...]
    &userid=2844064

    Wie Pani co ja mam ten sam problem z sąsiadem i w rzeczywistości żadne
    interwencje nie pomagają poza tym u mnie jest większy kłopot jest to
    nienormalny alkoholik, awanturnik który do tego ma jedną szóstą udziału w
    budynku. Mam do Pani wielko prośbę jeśli ma pani może jakiś informacje nowe
    co można z takim człowiekiem zrobić proszę o kontakt.