  • Data: 2017-07-10 16:46:24
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2017 o 08:32, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ciekawe stanowisko, czyli Polacy okupują Polaków.
    > Których jest więcej okupantów czy okupowanych?

    Postaram Ci się to wyjaśnić...
    Tak naprawdę okupantami są bankierzy.
    Oczywiście zachodni bankierzy, bo wschodnich nie wpuszczamy (okupant nie
    wpuszcza) a naszych po prostu nie ma (okupant nie pozwoli na konkurencje).

    Czy to są Polacy? Niekoniecznie, chociaż znaczna część to sprzedawczyki,
    którzy za pieniądze się kurwią i pomagają w okupacji naszym wrogom,
    którzy to mianują się naszymi przyjaciółmi.

    Oni to przez opłacanie i promowanie partii im posłusznych sprawują
    rzeczywistą władzę w naszym kraju.

    Wierzysz, że ustawy nie są uchwalane na konkretne zamówienia sponsorów?

    U Sowy i przyjaciół trochę za dużo wypłynęło, a i tak jest to tylko
    czubek góry lodowej. Tak czy inaczej, wskazuje to na tor myślenia
    naszych przywódców.
    Resztę sama sobie dopisz.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)