eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-02 15:40:56
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:imqod0$fh3$4@news.onet.pl...

    > Jajco, a nie odtworzy. To raz.
    > Niekoniecznie szkoła będzie miała wersję 2007/10

    Mój Word 2003 potraktowany łatką pobraną z M$ otwiera odt.
    Do mojej firmy jednak niektórzy przysyłają kosztorysy w postaci pliku z Normy
    oraz rysunki z Autocada naiwnie uważając, że każdy ma te nie tanie przecież
    programy.

    A w sprawie tematu: uważam, że jeśli wymaganie formatu doc
    przez nauczyciela nie miało zmusić do użycia Worda (bo na przykład był
    to sprawdzian umiejętności korzystania ze specyficznych funkcji Worda),
    to uczeń powinien wyeksportować to do formatu doc, obojętnie jakim edytorem
    wykonał ten tekst.

    Podobnie jak na "malunkach" - pani zadawała rysunek do wykonania na papierze z
    bloku rysunkowego,
    to dzieci nie przynosiły rysunku na toaletowym.

    Ale uważam też, że mądry nauczyciel przyjąłby pracę w innym formacie
    lub w formie wydruku, a potem "wnikliwie" zająłby się jej sprawdzeniem.
    Walka z nauczycielem przynosi szkodę procesowi edukacji ucznia.

    Pozdrawiam
    Feromon