  • Data: 2003-11-19 11:26:41
    Temat: Re: Narodowy fundusz zdrowia ZUA
    Od: "Kasia Mikolajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam Durok" <a...@f...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:bpfbg2$dds$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > spoznilem sie z odbiorem karty chipowej w przychodni i teraz musialem ja
    > odebrac w NFU glownym.
    > babka kazala mi doniesc potwierdzona kopie ZUA.
    > co to jest?

    Zgloszenie Ciebie do ubezpieczen przez Twojego pracodawce. O ile sie nie
    myle to jeden egzemplarz zostaje u pracodawcy, a drugi wysyla on do ZUS-u
    (albo zanosi osobiscie i wtedy ma na swoim egzemplarzu
    potwierdzenie=pieczatke ZUS).

    > skad to wziasc?

    Chyba tylko od pracodawcy, bo ZUS raczej "swojego" egzemplarza nie wyda.

    > przez kogo ma to byc potwierdzone?

    Jw. Przez ZUS. Ale pracodawca mógl wyslac zgloszenie listem poleconym, wiec
    wtedy nie wiem, czy wystarczy nr listu poleconego? Dowód nadania?
    pzdr
    Kasia