eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNamierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne. › Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
  • Data: 2011-01-11 14:18:12
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor napisa?(a):

    > Ja nie jestem z tych kregów. Nie znam ich ciemnych spraw.

    To dlaczego wypowiadasz sie tonem eksperta?

    > (Ale sam przyznasz, ?e na przyk?ad "przypadkowe" samobójstwa zabójców
    > Olewnika s? co najmniej dziwne :) )

    Nic nie wiem o tej sprawie po za tym co serwuja media wiec nie mam o tej
    sprawie nic do powiedzenia.

    > Po prostu chyba nikt w tym kraju nie wierzy w uczciwo?ae jakiegokolwiek
    > przedstawiciela w?adzy.

    Wydaje mi sie, ze sprawy wiary nalezy pozostawic kosciolom.

    > I przedstawiciele w?adzy sami s? temu winni.
    > Uczciwy by sie w tych kregach nie utrzyma?, bo nikt tam z uczciwym nie
    > bedzie gada?.

    Jak Kali byc wladza to dobrze ale jak Kali nie byc wladza to zle? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"