  • Data: 2002-01-25 23:12:52
    Temat: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale te smieci rozsyla poczta biorac za to pieniadze

    Poczta rozsyla, bo musi zaadresowane listy rozsyłać.
    Ulotek do skrzynek nie wkładają listonosze, tylko ludzie, którzy dorabiają
    sobie roznoszeniem ulotek. Widziałam na własne oczy, jak jakiś facet wpychał
    ulotki przez szparki do skrzynek. Zapowiedziałam mu, że nie życzę sobie czegoś
    takiego w swojej skrzynce. Zapytał jaki numer skrzynki.

    --
    Kaja