  • Data: 2003-02-12 12:30:03
    Temat: Re: Najem w spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Grzesiek Skalski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" napisał
    [ciach]....

    > To zalezy na jakiej odstawie jest "najemca".
    > Wniosek o przyjecie mze przyslac poczta...
    > Ale czy jest podstawa, by a przyjac ?
    >
    > Boguslaw

    Niestety nie mam umowy najmu tego lokalu - oryginał jest w spółdzielni a
    kopi nie znalazłem w jej papiórach.....
    A czy jest jakaś możliwość żebym został najemcą tego lokalu zamiast tej
    "zagranicznej" osoby? (ona zamierza zostać na stałe za granicą - więc coś z
    tym mieszkaniem należałoby zrobić) Czy musiałbym mieć jakieś pełnomocnictwo
    od niej?

    grzech