    From: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadgorliwosc sadu w sprawie zakonczenia alimentow
    Date: Tue, 3 Sep 2002 09:09:17 +0200

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:al0hru$kk0$1@absinth.dialog.net.pl...
    > ok. spokojnie wyjasnimy to za chwileczke więc:

    > wniosłes do sądu o uchylenie obowiązku alimentacyjnego 6m-cy wstecz tak?

    Dobra - uff, spokojnie. Napisalem wniosek w marcu 2002 i wtedyz wyslalem -
    na czysto - prosze o uchylenie ! Zadne tam wczesniej, no bo niby jak, corka
    ma mi cosik zwracac ??? Fe! Ale od tamtego czasu nie wysylam jej kasy - no
    poza takimi dobrowolnymi - ale nie zeby kazdego 5 miesiaca i w okreslonej
    kwocie. W dwa tygodnie potem, na poczatku kwietnia dostalem wezwanie o
    zaplate bo zwroca wniosek/pozew.

    > sąd wezwał od w/w pozwu o wpis tak? a ty nie składałeś przy składaniu
    pozwu
    > zasw. o dochadach badz pitu za zeszły rok ....?

    Nic wiecej nie skladalem, napisalem wniosek, dolaczylem poswiadczone
    notarialnie oswiadczenie corki ze od roku juz pracuje i zwalnia mnie z
    obowiazku. Kazali zaplacic, zaplacilem w terminie.

    > nie składałes dokumentu o swoich dochodach? domniemywam,że ktoś zaniedbał
    > tego obowiązku by cię o takowe wezwać...jesli jest tak jak ja wyżej pisze
    > wpis był ustalony z biegu...w takim układzie czyli niewłaściwie...stąd
    > wezwanie o usunięcie tego braku bo może wynikać ,że wpis jest zbyt wysoki
    > lub zaniżony...
    Od razu walneli mnie na kwote, niczego wiecej nie chcieli to co mialem
    wysylac.Zaplacilem nie protestowalem ze za drogo.A chyba ze uznali, ze to
    zbyt malo.. Rozumiem. Po 15 latach placenia alimentow chce miec czyste
    konto. W koncu to bylo tylko/az 3 stowki.

    > w tym wypadku prawdopodobnie sąd nic nie kombinuje chyba coś spieprzył...i
    > tyle...ale to twoj interes w tym by o tym sie dowiedzieć...trudno jest
    > stwierdzić z daleka co w trawie piszczy gdy sie nie ma akt przed sobą ty
    > masz możliwości je przegladac w sądzie...

    <CIACH>
    Acha, czyli moge sobie pojechac na ten drugi koniec Polski, wejsc do sadu i
    poprosic o kwity i ewentualnie zapytac co uone w tym sadzie kombinuja ?
    Wniokuje z tego co napisalas, ze cosik chyba spieprzyli i teraz sie ratuja
    bo powiini poprosic kwitek o dochodach i wzgledem tego wyliczyc ile mi
    przywalic na wejscie a ile za narade nad moim losem. Inna sprawa ze to dla
    mnie nie ma sensu bo cena za debatowanie nad czyims losem chyba jest
    niezalezna od zawartosci jego portfela. Wcale nie mam zamiaru uchylac sie
    od zaplaty za czynnosci sadowe znaczy upraszac sie o ulge 8-))) Tylko jak to
    sadowi powiedziec ze ja tylko chce miec teraz i na przyszlosci spokoj.

    > :-) gdzieś wykazujesz swoje dochody ...tak też należy uczynić wzgledem
    sądu...są takie dokumenty jak pity czy sie myle :-)

    Dochody tak, wezme zaswiadczenie z pracy o zarobkach ewentualnie cala
    historie w PITACH - tyle ze napisali ze zaswiadczenie o dochodach I stanie
    majatkowym. No wlasnie, kto poswiadczy ze moim majatkiem sa te dwa garnitury
    z prawej strony szafy a trzeci to juz sluzbowy ??
    Dzieki za info, ciut bardziej spokojnie zaczynam o tym myslec !
    Jurko