    From: a | b | s | o | l | o | n <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mp3 a prawo - bardzo wazne
    Date: Wed, 27 Feb 2002 00:29:53 +0100

    In article <Pine.LNX.4.44.0202262202500.5088-100000@localhost>,
    n...@s...pl says...

    > Nie był to ton zaczepny, a politowanie wobec niezrozumienia zasad które
    > rządzą prawem autorskim.

    gdybym znał dokładnie wykładnie danych aktów prawnych to nie pytałbym
    tutaj....

    anyway
    dziękuje za Twój drugi mail w którym padło kilka waznych dla mnie
    kwestii.

    > Twój zamiar niestety twórca ma gdzieś :-)

    tak tak rozumiem wszelkie kwestie typu:
    moim zamiarem....mam szacunek do artystów....etc to sobie mogę :)
    w konfrontacji z bezdusznym prawem nie ma to znaczenia

    tia :(

    > Definitywnie nie.

    kurcze nie mogę sie z tym zgodzić........
    zapewne wynika to z braku kompleksowej wiedzy w zakresie prawa
    bo przecież art29 mówi, tu cytat:

    "Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość urywki
    rozpowszechnionych utworów lub drobne utwory w całości, w zakresie
    uzasadnionym wyjaśnianiem, analizą krytyczną..."

    ja udostępniałem wycinki mp3 które były integralną cześcią recenzji
    płyty czy prezentacji zespołu. Czy nie jest to ewidentny przykład
    zastosowania w życiu w/w art.?

    pozdrawiam
    David

    p.s
    juz teraz dziękuje za posty z których sporo sie dowiedziałem w temacie
    prawa autorskiego.