  • Data: 2005-09-14 15:36:51
    Temat: Re: Może coś wymyślicie - bo ja jakoś nie mam pomysłu....?
    Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    a ja Ci dam dobrą radę.

    Przede wszystkim skontaktuj się z bankiem w którym masz kartę kredytową, a
    właściwie z działem windykacji, najpierw telefonicznie, potem listownie.
    Unikanie kontaktu, nie odbieranie tel. to najgorsza opcja .
    Z działem windykacji bezpośrednio z osobą która zajmuje się tą sprawą.
    POwiedz jaka jest sytuacja, zaproponuj jakieś wpłaty, choćby minimalne
    narazie. Umowa może być wypowiedziana i pewnie będzie ze względu na brak
    wpłat od dłuższego czasu.
    Druga kwestia to taka, że jeśli bank nie zgodzi się na proponowane wpłaty
    WPŁACAJ. NIE ZABRANIA CI WPŁAT. Regularne wpłaty, przynajmniej na jakiś czas
    są w stanie wstrzymać to co się może dziać po wypowiedzeniu umowy, czyli
    przekazania sprawy do kancelarii prawnej, sądu, komornika.
    Dział windykacji, nie zaden oddział itp itd.
    Rada od kogoś, kto orientuje się w windykacji od tej drugiej niejako strony

    pozdr. i powodzenia

    Monka