  • Data: 2004-03-27 04:49:27
    Temat: Re: Molestowanie seksualne - ciekawy wyrok ?
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> wrote in message
    news:c3rj50$6ft$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > po pierwsze nie analizuj wyroku na podstawie relacji dziennikarskiej,
    nie
    > wiadomo jakie byly wszystkie dowody w sprawie.

    Zgadza sie. Faktem jest ze nie znam wszystkich dowodow. Oparlem sie wiec
    tylko o to co przyczytalem.
    No i to co przeczytalem wydalo mi sie lekko "Nie do wiary".
    Co jesli jedyny dowod w tej sprawie to bylo zeznanie tych chlopcow,
    zeznanie oskarzonej i opinia psychologa, ktory stwiedzil jedynie "ze
    chlopcy nie maja tendencji do koloryzowania" ? Bo takie mniej wiecej
    byly wnioski z artykulu.

    No nic - EOT
    Dzieki za odpowiedz,

    --