  • Data: 2008-01-08 14:50:24
    Temat: Re: Mieszkanie kwaterunkowe
    Od: "MH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziadek ze swoimi dziećmi nie utrzymuje kontaktu od ponad 20 lat. Ani jedna
    ani druga strona nie interesują się nawzajem. Pani w urzędzie miasta
    powiedziała mi że mogę założyć sprawę cywilną i jeśli sąd przychyli sie do
    mojego wniosku oto abym został głównym najemcą to na podstawie takiego
    orzeczenia mogę złożyć wniosek w urzędzie i zmianę najemcy na moją osobę.
    Wszystko zależy od tego czy urząd przychyli się do mojego wniosku na
    podstawie orzeczenia sądu.