    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkania za złotówkę.
    Date: Thu, 18 Aug 2011 22:27:51 +0200

    W dniu 2011-08-18 20:59, wromek pisze:

    > z tego co mi mowil prezes jednej spoldzielni to beda odszkodowania ale
    > wszyscy czekaja az ktos sie odwazy...

    Ale, że tak spytam *za co* te odszkodowania ????

    Nie ukrywam - sam kupiłem 50 metrów za 1 700 PLN. Ale moi
    rodzice jeszcze przed wybudowaniem budynku wpłacili jakieś
    kosmiczne pieniądze na tamten czas (wkład czy co tam), płacili
    czynsze nie czynsze, składki remontowe etc mimo, że blok nie
    widział remontu praktycznie nigdy ... Kiedyś pytałem na psp
    właśnie min w kwestii wykupu tego mieszkania (przekształcenia)
    jak wycenić xx tysięcy złotych z ówczesnego wkładu, i biegły
    rzeczoznawca od cyferek finalnie wysrał z siebie liczbę
    odpowiadającą dzisiejszej cenie tego mieszkania. Więc nie kumam
    tego "złupienia" ... no chyba, że mowa o spółdzielcach bez
    wkładów (są tacy ? nie wiem, nigdy nie byłem spółdzielcą) ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=