  • Data: 2008-06-27 11:26:14
    Temat: Re: Mieszkam z dziewczyną - co mi grozi?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej_K napisał(a):

> [...]

    W wikipedii mozemy przeczytac, ze "W Polsce uprawianie prostytucji
    (własnej) i czerpanie z tego tytułu korzyści materialnych nie jest
    nielegalne - ustawodawca przyjął założenie, że seksualność nie może być
    przedmiotem umowy cywilnoprawnej." Nie moze wiec byc takze podstawa do
    opodatkowania ;PPP

    > Hehe, można dalej to rozwinąć. Ona z nim mieszka i jeśli mieszka
    > to chyba raczej też z nim sypia? Jeśli sypia, to chyba raczej mu
    > "daje" Jeśli mu "daje", to on dostaje bezpłatną usługę za którą
    > powinien chyba zapłacić podatek? ;-)

    Nie bardzo bo czerpanie korzyści majątkowych z uprawiania prostytucji
    przez inną osobę czyli sutenerstwo jest przestepstwem. Może tu też
    zachodzić ułatwianie uprawiania prostytucji lub nakłanianie do
    uprawiania prostytucji :P

    j.