  • Data: 2005-07-01 09:50:31
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie moje brzmi: czy w miejscach publicznych takich jak autobus,
    > pociąg, dajmy na to dworzec, osoby odpowiedzialne za te miejsca mogą
    > nas raczyć dowolnymi treściami? Czy w moim przypadku kierowca miał
    > prawo mnie olać i słuchać sobie dalej? Czy regulują to jakieś
    > przepisy?

    Zastanówmy się, czy wykonanie mszy nie potraktować jak wykładu i nie
    podciągnąć pod prawo autorskie ........ A WTEDY NALEŻY SIĘ Z TEGO TYTUŁU
    PINIONDZ ..... no chyba teraz już przesadziłem ?????? :)))))))))

    > P.S. Żeby nie było, że się czepiam o mszę - chodzi mi o zasadę.
    > Każdemu może przecież przeszkadzać co innego.

    A swoją drogą to masz prawo, wyznawca innej wiary ..... np. Fallusa
    Wielkiego na to by nie wtłaczano Ci siłą innej wiary .... nie reklamowano Ci
    innej wiary .... w końcu jest demokracja.

    w końcu ja wierzę właśnie w FW i jak na razie nie zawiodłem się jeszcze na
    nim

    pozdrawiam
    fart