  • Data: 2020-11-15 00:29:47
    Temat: Re: Marsz "nazioli" v. "stalinowscy antyfaszyści"
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2020 o 22:38, A. Filip pisze:

    > Ostatnio można zaobserwować ciekawe zjawisko.. im mniej inteligentny
    > antyfaszysta tym bardziej przypomina stalinowskiego antyfaszystę

    Nie. Takiego zjawiska nie można zaobserwować. To tylko twoja wyobraźnia.

    > swojej "miłości inaczej " do demokracji i wolności (słusznego) słowa.

    Faszyści nie rozumieją czym jest demokracja, a wolność słowa nie polega
    na możliwości bezkarnego nawoływania do nienawiści do innego człowieka.

    > Nie wystarczy jak debil wyzywać od faszystów na "słabych" podstawach by
    > mieć rację.

    Wystarczy nazywać faszystów na silnych podstawach.

    > Niezwykła łatwość wyzywania od faszystów

    Wynika z tego, że faszyści głoszą faszystowskie poglądy.
    Dlatego tak łatwo ich zidentyfikować.

    > W duchy prawnym: Oskarżenie o faszyzm jak mają być traktowane bardzo
    > poważnie to powinny być na solidnych podstawach

    Zapytaj których podstaw nie rozumiesz, to ci wyjaśnię, bo nie wiem jakie
    masz wątpliwości. Nie wiem na jakim etapie skończyłeś edukację i ile
    lekcji historii przespałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr