  • Data: 2011-09-27 09:35:52
    Temat: Re: Mandat drogowy, a wezwanie US do ujawnienia majatku
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 08:53, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:j5q13q$au0$...@n...onet.pl...

    > zawsze i bez wyjątku?

    A czy może on zrobić zajęcie?
    Bo do mnie jakieś już ponad 10 lat temu przyszedł - właściwie nie wiem
    kto (poborca/komornik) - a że mnie nie było w domu, a żona nie miała
    gotówki przy sobie chciał zrobić zajęcie mienia. Przywiozłem kasę i mu
    wpłaciłem - mówił, że jakby zrobił zajęcie to były by jakieś dodatkowe
    koszty związane właśnie z tym zajęciem...

    Ariusz