  • Data: 2009-06-22 12:24:30
    Temat: Re: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus pisze:
    > A konkurent jakim lekarzem jest?
    > Pisałeś, że to lekarz, w dodatku dobry.Dlaczego nie może lekarstw wydawać??

    Jak może to robić nie widząc pacjenta? ile już było przypadków, że
    zwierzaka nie udało się już uratować, bo właściciel źle opisał objawy a
    lekarz przepisał lek który bardziej zaszkodził niż pomógł. On wystawia
    kwita na usługę wcale jej nie wykonując, to jawne oszustwo. Lecz podczas
    kontroli nikt mu nic nie zrobił, bo jak mu to teraz udowodnić. Pójdę z
    tą ukrytą kamerą udam zainteresowanego jakimś tam lekiem i co dalej z
    tym materiałem zrobić. Nie mam już pomysłu na tego człowieka.

    --
    krzysiek82