  • Data: 2011-02-20 15:38:01
    Temat: Re: Laserowy radar i udowodnienie winy
    Od: adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś pewny, że ustrzelenie z suszarki jest takie bezsporne?

    Wiele lat temu miałem taki przypadek ze zwykłą suszarą, laserów jeszcze
    nie było.
    Odwoziłem kogoś na stację kolejową i widziałem jak rozkładają się do
    mierzenia. Za 10 minut wracałem tą samą drogą i ostrożnie jechałem
    przepisową w tym miejscu 40tką. Pokazali mi na suszarce 80. Pięć minut
    dyskusji i dokładny opis momentu jak się rozkładali uchroniło mnie od
    mandatu.

    Podzielam wątpliwości Michała. Jeśli jedzie sznur np sześćdziesięciu
    samochodów, wyławiają akurat mnie, to skąd peność, że pokazują mi moją
    prędkość? W Czechach np jest obowiązek robienia fotki razem z pomiarem
    prędkości.

    Adam