eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ??? › Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d1lvlg$oat$1@news.onet.pl> <d1m1ar$sik$1@news.onet.pl>
    <d1m5ag$9$1@inews.gazeta.pl> <d1m795$o59$1@news.onet.pl>
    <d1mcdb$7sj$1@inews.gazeta.pl> <d1mch1$897$1@news.onet.pl>
    <d1n69l$cqv$1@nemesis.news.tpi.pl> <d1nccd$bo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d1ojbo$9ga$1@news.onet.pl> <i16hbjm4jcm1$.shiugjnbkxqp.dlg@40tude.net>
    <d1pm4v$f8d$2@news.onet.pl> <1qnpts78jc8vx$.10g54pcylu1km.dlg@40tude.net>
    <d1pttc$j2a$4@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <d1q2ll$3pp$1@news.onet.pl>
    Date: Tue, 22 Mar 2005 23:03:06 +0100
    Message-ID: <udinxa94r5as.zwa596q3754v$.dlg@40tude.net>
    X-Allegro: msprungk
    X-MVP_ID: 10445
    NNTP-Posting-Host: 80.48.245.221
    X-Trace: news.home.net.pl 1111528986 80.48.245.221 (22 Mar 2005 23:03:06 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 22
    X-Authenticated-User: msprungk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:286263
    [ ukryj nagłówki ]

    kam napisał(a):


    > Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
    > a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
    > ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".

    Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to dla
    sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1