  • Data: 2003-03-07 15:36:46
    Temat: Re: Kwiestia "przepisywania" tekstow z gazet...
    Od: "waniak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sa
    > juz
    >
    > Podając link niczego przecież nie cytujesz.
    > Więc co to ma do prawa autorskiego?
    > To jest tylko darmowa reklama, jaką Ty zapewniasz danej gazecie.
    > Tak samo, jak wolno Ci napisać, że np. Wrangler wyprodukował nowe spodnie.
    > I wolno Ci nawet zamieścić ich opis ;)

    No tak. Ale juz zamieszczenie takiego czegos ta stronie www, jest
    przestepstwem. Mimo iz zalaczal, nazwe gazety, autora, link itd itp. W
    zwiazku z czym jaka jest roznica miedzy zamieszczeniem tego samego na sronie
    www (co jest zle), a zamieszczeniem na grupie dyskusyjnej (co jak Pani
    twierdzi jest OK)???

    pozdrawiam,
    Michal