  • Data: 2004-09-27 11:01:21
    Temat: Re: Kupno rzeczy wadliwej co zrobic?
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli bys byl z Zakopanego, kupil laptopa czy chocby buty w Szczecinie
    A kto mi każe kupowac w Szczecinie? Jak kupuje w Szczecinie to mam
    świadomość że będę musiał ponieść koszty przesyłki. A jeżeli pojadę
    osobiście to czy sąd odda mi również za utracone korzyści (przecież mogłem w
    tym czasie zarobić 100 tys dolarów, albo wysłać Toto Lotek i wygrać 10 mln
    złotych:)
    W poprzedniej ustawie która została znowelizowana - była podana waga, od
    której sprzedawca zwraca koszty dostarczenia - oczywiście chodzi o wagę
    reklamowanego przedmiotu a nie sprzedawcy:)

    > A co do biletu autobusowego - pewnie by sad przyznal, bo w koncu by
    musial,
    Nie musiałby, ponieważ nie nastąpiły koszty "demontażu, dostarczenia,
    robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia".

    --
    Piotr