  • Data: 2004-03-03 12:22:28
    Temat: Re: Kupno mieszkania - wydanie, wymeldowanie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja wrote:

    > Początkowo taki był mój warunek. Jestem przygotowana do transakcji choćby
    > dziś. Właściciele mieszkania mają wybudowany dom i na pierwszej rozmowie
    > deklarowali że nie będzie problemu z wyprowadzką.
    > Potem zaczęli sie wycofywać. Od tej pory nie rozmawiałam z nimi, tylko
    > przez biuro obrotu nieruchom. (właściwie 2 biura, ich i moje). Moje obawy
    > rosną z dnia na dzień. Nie wiem czy to głupi upór czy może jakaś nieczysta
    > sprawa. Stąd moje pytania - cz. II - co zrobię jeśli nie będą chcieli
    > opuścić mieszkania, jakie środki prawne mam do dyspozycji. Eksmisja???

    No wlasnie.

    MOGA miec problemy z przemeldowaniem chocby dlatego, ze MOZE nie dokonali
    formalnosci odbioru domu.
    MOZE braklo im pieniedzy na cos w tym domu.
    MOZE to sa dobrzy ludzie i nIC ZLEGO niemaja na mysli..
    Alejesli tak, niepowinni brac calej kasy przed PRZEKAZANIEM mieszkania.

    CO Z TEGO ze ze sie wymelduja i dostana CALA KASE,
    jak sie nie wyprowadza ? policja SAMA ich nie wyrzuci.

    Jak sa tacy cwani, niech podpisza umowe sprzedazy i wezma PIERWSZA RATE,
    a reszte przy PRZEKAZANIU. To wszystko mozna ladnie w akcie notarialnym
    zawrzec, jak rowniez i to, ze z tej drugiej raty potraca jakis procent za
    nie opuszczenie
    mieszkania w wyznaczonym terminie.

    Wtedy bedziesz miala przynajmniej srodki finansowe, by z nimi walczyc.

    Boguslaw