  • Data: 2006-07-18 12:04:57
    Temat: Re: Kupno mieszkanai - klopoty ze sprzedajacym
    Od: g...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zapomnij o tej umowie ... i tak nic z niej nie wyegzekwujesz. Trzeba było
    > normalnie u notariusza spisac.
    >
    > Jak ci zalezy to po prostu nie masz wyboru, daj mu te 10 tys wiecej i tyle.
    > Płacz i płać ... za niewiedze po prostu sie płaci.

    A kto tu mówi o płaceniu za niewiedzę? Płakać też nie mam zamiaru
    ;)
    Przecież wyraźnie napisałem, ze sprzedający nie chciał podpisywać
    umowy przedwstępnej przed otrzymaniem wypisu z księgi wieczystej
    domu, który kupuje.
    Ten wypis dostał wczoraj i dzisiaj miał taką śpiewkę o tych 10
    tys. A jedyne co mogłem wtedy zrobic wtedy to zrezygnować z kupna,
    ale jak już pisałem i z tą podwyżką cena jest bardzo OK. Chciałem
    po prostu się upewnić i tyle...
    S.G.