  • Data: 2003-06-17 15:04:36
    Temat: Re: Kupilem auto i nie wiem co dalej
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał

    | idziesz z umowa kupna sprzedazy do swojego urzedu skarbowego i tam oplacasz
    | umowe,

    nie z umową, a deklarcją PCC-1

    z oplacona umowa idziesz do urzedu dzielnicowego do wydzialu
    | komunikacji i przerejestrowujesz

    podatek nie musi być zapłacony żeby auto przerejestrować

    | przy maluchy to raczej nie za duze, jesli nie ma 15 lat to 2% od ceny
    | rynkowej tego modelu,

    co za znaczenie ma wiek auta? istotne jest czy wartośc rynkowa przekracza 1000zł.

    za przerejestrowanie okolo 100 pln moze troche wiecej
    | za blachy, ogolnie zeby nie byc zdziiwionym wez ze 300 pln moze troche
    | wiecej, w razie czego zostanie ci na zatankowanie i myjke :)

    tego nie wiem

    | musisz go przerejestrowac nie dlatego ze ma czarne blachy tylko dlatego ze
    | zmienil wlasciciela :)

    a tu się zgadzam