  • Data: 2010-03-11 14:47:32
    Temat: Re: Kupił auto z 'zastrzeżeniem komorniczym'
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-11 15:20, Samotnik pisze:

    > Czy przy zakupie od przedsiębiorcy zajmującego się zawodowo handlem
    > samochodami (potocznie zwanego komisem) mogę zakładać, że w razie czego
    > będę mógł dostać odszkodowanie od komisu?
    Handlem to się zajmuje dealer. Komis jak sama nazwa wskazuje,
    pośredniczy. I obawiam się że umowa z komisantem zwykle zdejmuje z niego
    większość odpowiedzialności. Możesz się w tym momencie dochodzić z
    poprzednim właścicielem. Komis bierze kasę za to że "pokaże na swoim
    terenie komuś kto chce kupić, co ktoś inny chce sprzedać". I tyle. Nie
    jest właścicielem towaru.

    --
    MZ