  • Data: 2021-11-27 00:46:30
    Temat: Re: Kulsoństwo nie zna prawa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Znajdziesz na to jakiś przepis? Bo to bardzo nowatorski pomysł, ale
    > teraz mamy tyle dziwnych przepisów, ze bym się nie zdziwił.

    Cośtam poseł Braun mówił o ustawie o wykonywaniu mandatu posła.

    > No i? A jest definicja "komina"?

    Nie ma też definicji skarpetki i chusteczki do nosa.
    Idź do sklepu, np. sportowego, i zapytaj się czy możesz kupić komin.
    Myślę, że mają taki towar. Myślę że mają więcej towarów, które nie
    posiadają definicji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65