  • Data: 2004-04-09 06:32:25
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TU" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c548iv$kb7$1@flis.man.torun.pl...

    > Niestety to nie tylko szukanie porady. Przypomne, ze kolega "blufive"
    bardzo
    > osobiście do tematu potrzedł. Watek rozpoczal sie od tekstu:

    i sie nie dziwie, w koncu to jego mieszkanie i jego rodzina,

    > "Rozmawiałem z prezesem spółdzielni i powiedział, że zajmuja się już z
    > prawnikami tym problemem, ale podobno nie ma na takich palantów paragrafu"

    jasne, bo moze czlowieka zapienic, ze kupuje swiadomie mieszkanie w bloku
    bez gazu, a potem tryni tam butle, jak chcial uzywac gazu, mogl sobie kupic
    mieszkanie w bloku z instalacja gazowa

    > Przepraszam bardzo, kilkanascie lat uzywalem w bloku butli z gazem i nie
    > uwazam sie z tego powodu za palanta. Obrazajac na wstepie kilkadziesiat
    > procent czytelnikow sam nakresla subiektywny charakter watku.

    a czy robiles przynajmniej raz do roku przeglad szczelnosci swojej kuchenki
    gazowej, o ktorym juz pisalem ze jest obowiazkowy w blokach z gazem?
    butle mialy odnawiany atest i przeprowadzales kontrole droznosci ciagow
    wentylacyjnych?

    jesli nie to znaczy ze swiadomie, badz nieswiadomie narazales zarowno siebie
    jak i sasiadow