  • Data: 2005-08-25 13:55:59
    Temat: Re: Kto wystawia L4 + podstawa prawna
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz Mizerski <a...@o...pl> pisze:
    > co najmniej 10 dni. Pan XX nie miał przy sobie żadnych dokumentów (na
    > grzybach był ze znajomymi, ich samochodem). Nie dostał tam żadnego
    > papierka.

    Hmm.. Dziwne. Ja kilkakrotnie na pogotowiu dostałem druk zwolnienia
    i nie było z tym żadnych problemów. I też nie miałem żadnych
    papierków. NIP i adres zakładu pracy miałem zapisany, lekarz go wpisał
    na zwolnieniu i po kłopocie.

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie